top of page

מסיבת מחזור א קיץ 22,א.ד.נ.ם

תדליק מנגל נו מה קורה? כך אמרו לי תחילה המשתתפים . עניתי : תתחילו לרקוד, האוכל בדרך . מה אין סטייקים ??? אל דאגה השבתי -אף אחד לא יישאר רעב, יש אוכל איכותי ומושקע . המנגל דולק והאוכל בדרך ...

כך התחיל לו ערב מופלא, כ 50 משתתפים בערב מסיבת סיום קיץ מחזור א' חגגו את סוף קורס גלישה.

אנשים בוגרים על הרצף, גולשים ! חווים תרבות פנאי אחרי הגלישה עם כל צוות הגולשים במועדון !

- תאהב את מה שסביבך , תעריך ותבין שכל אחד הוא עולם ומלואו והרבה מעבר, תכבד תפנק תן לנו להרגיש שווים ושמחים יחד. ערב שכולו טוב ומסיבת סיום , ערב של תודות על הזכות, חלוקות תעודות אישיות כולל מדליות , אתם אלופים, אתם יכולים אתם מצליחים !

- כך החל לו הערב האדיר הזה שראשית אכתוב , תודה על הזכות הענקית הזו להכניס אתכם למים לחוות אושר ושמחה טהורה במגע הים העוטף אתכם , במגע הגלים שנותנים לכם להרגיש כוח ובטחון ולהתגבר על פחדים ולצעוק מאושר ולגרום לנו לבכות מאושר .

- מי ייתן ונדע לחיות כך כל יום .

הרגעים האלו בעצם מסכמים תקופת קיץ מיוחדת במינה בה הכנסנו בממוצע כ - 30 בוגרים ובוגרות , שחיים וגרים בדירות משותפות עם מדריכים צמודים שמלווים אותם 24/7 ובסוף יום עבודתם הגיעו לחוות תרבות פנאי וגלישה בים.

היה זה גם מפגש חברתי, דאגנו להם לפינוקים כדיי שבדרך חזרה הביתה באוטובוס, לא יהיו רעבים ,חלילה. רעבים? רעבים כמוני שלאחר גלישה בדרך חזור הייתי מגיע אחרי יום גלישה ארוך הביתה ברגל 3 ק"מ, בקור או בחום, רעב, רעב ממש. בידיעה שאני מחכה לאוכל של אימא .

כאן, אני אדאג שאף אחד לא ייצא רעב או צמא לאחר הגלישה, כדיי שזה יקרה ,דאגו לי אנשים יקרים לאורך כל החודשים הללו.

ברשותכם, רוצה להודות ראשית, למדריכים הראשיים שחלמו איתי ושהפכו את הרצון ליצור מציאות חדשה עבור הדיירים שלהם מחברת א.ד.נ.ם , אורן צ'רחי ומור אסייג מחברת אדנמ , אוהב אתכם ! לגל מאדנם שהצטרפה כעת לנהל את תחום צוות פנאי, תודה שקפצת למים העמוקים על התמיכה והובלת הפעילות להצלחה.

לאחד והיחיד שלאורך כל הפעילויות דאג לפנק כאילו זה מפגש אצלו בבית, האיש והאגדה שפגשתי אך במפתיע אחרי 25 שנים , מצדיע בפניך מולי יעקובי . אין לי מילים לתאר או איך להודות לך . שחיברת אותנו לאנשי הבשר מעדני בשר יהודה .

להודות למי שדאגו לירקות ופירות הכי טריים שיש, בתרומה מלאה לטובת העמותה. בזכותכם הסלטים יצאו ביתיים וטריים פרי וירק צבר , תודה אהובים ,מעריכים מלא !

לפיתות שאפשר להכניס לתוכן את כל הסלטים עם הבשר וטחינה, שלא יהיה ייבש ותמיד יישארו שלמות, תודה לכם על הנכונות והתרומה הנדיבה מאפית תהילה ,תודה רבה אהובים !

לחבר ילדות שיודע לעשות בשר על האש בקטע אחר והתנדב כל הערב נצמד למנגל וחיבק אותי בסופו , יקירי תודה רמי מימון .

לתקליטן ויוצר התוכן המדהים שהתנדב בהינף יד ובא לעשות שמח והפך את הערב למסיבה של ממש, תום קופר הפקות , תודה אהוב !

לחברה שעושה חולצות ברמה הכי טובה שיש, כי לנו מגיע הטוב ביותר , חולצות פוטר ארוכות מחממות ויפות , דרך אגב כדיי להבין את החיבורים, מי שמייצר אותן הינו מעסיק אנשים עם מוגבלות בעצמו והינו מאוד קרוב לליבי , תודה על עבודה מושלמת : כולנו מרוצים מהאיכות : בולשירט הדפסת חולצות חברתית

תיעד את כל הערב הנפלא הזה, עם צילום וחיוך האיש והאגדה : Amnon Tyro ( מחילה על העדכון המאוחר ) שלי ,מרוב תודות שכחתי את מי שעומד מאחורי כל התיעוד הנפלא הזה ! הערכתי הכנה יקירי.

כל אחד ואחת מהרשומים מעלה, תורם, עושה, אכפתי מבין את השליחות ליצור תרבות פנאי לאנשים שיכלו רק לחלום על ים וגלישה. המדריכים שלנו שמגיעים פעמיים בשבוע לכ 30 משתתפים, שעוזרים ומתחברים אליהם וצוחקים והופכים את השעות הללו לבלתי ניתנות לתיאור .

תודה לכלל המתנדבים שלנו : שלומי בן עוזליו, לוטן אמר, בר קושניר, עידו טובול, בן יוסיפוב, זיו וידרמן, שירי הרוש, איתי אסולין, אריאל רוזנברג, נגה מרמלשטיין, עידו שמאי ,שלי סולומון, שיר ווקנין . בעיקר לאשתי היקרה השותפה והחיים שלי, מי שבלעדיה כל זה לא היה קורה: האחת הנדירה עם לב ללא גבולות : גל צביה פרץ מעריץ אותך .

תודה על התמיכה :


15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מכינת נחשון- כ 70 נערים/נעורות הגיעו מהדרום לחוות מנהיגות חברתית, כל זאת בהתנדבות מלאה של חברי העמותה !

איך התחיל השבוע שלנו - מכינת נחשון המדהימה הגיעו עם כ 70 חניכים/חניכות שבחרו לחוות מנהיגות חברתית אצלנו, הם הגיעו אי שם מאזור בארי בדרום. החניכים בוחרים לדחות את הגיוס בשנה בשביל להתנדב וללמוד, התלמיד

bottom of page